23.10.07

DK| Claus Dahl gir den gas med wæbtuøv slang - læs og lær!

Så absolut en af de bedste posts jeg har læst i et stykke tid - og så er den handy i en snæver vending ved web20-events i foråret - måske Claus skal overveje at opdatere de flygtige slangudtryk en gang i måneden eller oftere, alt efter hvor wæbtuøv vinden blæser.

Af geniale udtryk kan listes:
- "wæbtuøv"
- "Du bliver sværere at forstå og opleves som klogere, end du er" - har jeg helt sikkert benyttet mig af :)
- "Flyt kommaer de rigtige steder"
- "Tag clouds er som laserlys til rockkoncerter: GAMMELDAGS" - ville jeg gerne have kendt for 1½ mdr. siden...
- "...det er pulsen, der har fingeren på dig"


Min helt egen wæbtuøv trend hedder:

"Det handler alt sammen om at brugermedier går native med et twist af cool earth"

Det tror jeg sgu på!


Powered by ScribeFire.

No comments:

youComment

If you have any input to any of the stuff you read on my blog, please let me know in the comments or -

Chat with me